Forum
Topic weergeven

Feyenoord?

Remy
Bezoeker

Topics: 1

Hallo!

Als Feyenoord fan heb ik het al een aantal jaar erg moeilijk. Wat denken jullie? Kunnen de Rotterdammers de eer herstellen en weer in de top-3 terecht komen?

Dennis
EuropeSoccer Crew

Ik denk het met Mario Been als trainer wel!

Hij won in de voorbereiding al van Sporting Lissabon en behaalde een puike overwinning op Sampdoria.

Afgelopen seizoen verloor Feyenoord van de meeste tegenstanders. Ik denk dat we komend seizoen nog veel van de club gaan zien!

Musketier
Bezoeker

Topics: 13

Ik hoop ten eerste dat Europesoccer.nl een forum zal hebben waar iedereen de ander respecteerd, van daaruit is ook mijn reactie geschreven:
Ik denk dat Mario Been behoorlijk overschat wordt. Hij had met NEC op een bepaald moment een behoorlijk goede periode, maar uiteindelijk zijn de Nijmegenaren gewoon op een matige positie geeindigd afgelopen seizoen. Misschien is het ook wat teveel wishfull thinking wat het Legioen doet. Mario is natuurlijk een jongen van de Rotterdamse straat met het hart op de tong. Een echte Feyenoorder met leuke babbels maar of hij echt de trainer is die Feyenoord over de slechte resultaten van vorig jaar heen kan tillen.

De plaats wat Feyenoord vorig jaar eindigde was natuurlijk Feyenoord onwaardig.

blizard
Bezoeker

Ik ben ook al jaren feyenoord - fan, en heb het de laatste jaren heel erg moeilijk.
Ik hoop dat feyenoord dit jaar kampioen word (denk het niet) maar een 2de of 3de
positie vind ik ook genoeg.

Dennis
EuropeSoccer Crew

De afgelopen 2 jaar heeft Feyenoord gewoon een team op papier gehad dat mee kon doen om de titel. Waarschijnlijk door verschillende factoren: Trainer niet goed genoeg, spelers geven geen 100% is het er niet uitgekomen, met het afgelopen seizoen als dieptepunt.

Met Mario Been denk ik dat Feyenoord weer een goede kans maakt, al zal Feyenoord niet mee doen tot de laatste dag. Ik denk dat zij gewoon 2de of 3de zullen eindigen, dit gebaseerd op de goede voorbereiding van hun.

Musketier
Bezoeker

Voor het voetbal is het ook goed dat we een brede top hebben en daar hoort Feyenoord wat oudsher gewoon bij.

Dennis
EuropeSoccer Crew

Ik vind de Nederlandse clubs ook veel sterker worden. Mede gezien doordat zij een grotere begroting hebben, en dat de voormalige subtoppers zoals Heerenveen, Twente en Groningen gewoon spelers aan de buitenlandse top verkopen. Pranjic, Braafheid, Arnautovic, Elia en Berg.

Dat betekent dat we afgelopen seizoen toch een heel sterke competitie hebben gehad!

Musketier
Bezoeker

Klopt , maar als je gaat kijken naar hoe we het in Europa deden dan was het echt om te janken. Heerenveen en Feyenoord waren echt een blamage met 0 punten uit de groepsfase.

Statistieken

Totaal aantal topics: 20 topics
Totaal aantal reacties: 67 reacties
Totaal aantal leden: 66 leden (nieuwste lid: dylantje)
Leden online:
(totaal 0)