Forum
Topic weergeven

Denk jij dat een Nederlandse club ooit nog de ChampionsLeague kan winnen?

Musketier
Bezoeker

Topics: 13

Platini , de voorzitter van de UEFA, gaf al aan dat hij het niet meer zag gebeuren. Aan de andere kant is niets onmogelijk en in 88 won PSV de Europa cup 1, Ajax domineerde de Champions league in 1995 terwijl er ook ploegen met 'betere' spelers en hogere budgetten ware.

Wat denk jij?

Dennis
EuropeSoccer Crew

Topics: 1

Ik denk het wel in het seizoen 2004/2005 was PSV zeer dichtbij, en ten onrechte in de halve finale van de Champions League uitgeschakeld. En 2 jaar daarvoor won Feyenoord nog de UEFA Cup.

De Nederlandse top zal wel weer eens een Europese prijs pakken, en ik denk dat AZ komend seizoen hoge ogen gaat gooien in de Champions League!

Musketier
Bezoeker

Topics: 13

AZ kan inderdaad verrassend zijn als nieuwkomer dit jaar, maar als ik reeel ben dan zie ik maar weinig internationale ervaring bij AZ. Natuurlijk hier en daar een verdwaalde international uit Belgie, Jaliens die met Willem II geloof ik CL gespeeld heeft, wat internationale jeudervaring bij Romero (zeer goede keeper trouwens). Bijelkaar mag AZ zijn handen dichtknijpen als ze derde in de poule zullen worden.
Maar ik hoop uiteraard dat ze doorgaan naar de volgende ronde!!

Statistieken

Totaal aantal topics: 20 topics
Totaal aantal reacties: 67 reacties
Totaal aantal leden: 65 leden (nieuwste lid: jardel37)
Leden online:
(totaal 0)