Lijkt me een leuk idee om meer leden te werven en om de leden die er zijn te behouden. Het leifst zo snel mogelijk trouwens want we zijn nu nog met z'n 16en (kans van 1 op 16) ;)
Maar iets in de trant van een shirt, Bal, tegoedbon van een sportwinkel, gesigneerde spelersfoto etc. zou leuk zijn.
Ander idee: een ruilforum voor Paniniplaatjes, AH voetbalstickers etc. Dat doet het vast goed.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen (en hou het goede werk vol, de site ziet er iig gelikt uit)
Dennis
EuropeSoccer Crew
Topics: 1
Nouwh, het ledenaantal lag zaterdagmiddag nog op een kleine 3700. We hebben de layout vernieuwd, en daardoor moesten de leden verwijderd worden.
En een wekelijkse prijsvraag?? wie gaat dat bekostigen dan, momenteel wij niet in ieder geval.
Musketier
Bezoeker
Topics: 13
Het is maar een idee Dennis. Misschien dat er ooit een sponsor van de site opstaat of een aantal mensen wat leuke hebbedingetjes doneren die ze zelf niet meer willen hebben maar er wel een ander mee willen blij maken.
Is het trouwens de bedoeling dat elke idee apart in het forum genoemd wordt of komt het ook over als ik hier aangeef dat een deel avn de homepagina misschien ter beschikking zou kunnen komen aan het zien wie er op dat moment op de site aanwezig zijn , hoevel bezoekers, leden, wie?